Vandaag

28 februari 2020 - Falmouth, Nova Scotia, Canada

We begonnen vandaag weer met chapel... yay. Daarna was er een presentatie over Black History omdat het Black History Month is. Ik heb er heel veel van geleerd waaronder het verschil in de invloed van slavernij wanneer je kijkt naar Canada/Amerika en Europa. Wij regeleden de handel maar hielden de slaven niet dus de verre families van de slaven wonen over het algemeen niet in Europa maar natuurlijk wel hier. Dus dan blijkt dat zij er niet achter kunnen komen waar hun familie vandaan komt. Toen hadden we de hele middag weer niks te doen maar dat is ook leuk want een van de Canadese leerlingen heeft soms een spare (tussenuur) en dan chillen we gewoon met een van hun. We gingen zwemmen en er was een meisje aan het zwemmen die ik afgelopen vrijdag had ontmoet en ik dacht dat ze heel verlegen was maar dat was totaal niet zo. Ze noemde me steeds Friend omdat ze m’n naam niet kon onthouden en ze wilde de hele tijd met ons spelen in het zwembad. Carter had een ski race omdat hij in het het varsity team zit en hij werd derde. Het scheelde 0.02 seconden, anders was hij tweede geworden (er deden 19 mensen mee aan de race dus dat laat wel zien hoe goed hij is).  We hebben net gegeten en ik denk niet dat we nog iets speciaals gaan doen vanavond. Morgen gaat sowieso een hele leuke dag worden,