Dag vier

25 februari 2020

Even een kort stukje aangezien ik morgen weer vroeg op moet. Vandaag begonnen we de dag met chapel en dat was een hele nieuwe ervaring. Ze beginnen met zingen en zeggen een gebedje en daarna spreekt de reverend. Wat hij vertelt is eigenlijk wat wij geleerd krijgen tijdens levensbeschouwing maar dan zonder god erbij te betrekken. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind maar morgen beginnen we om 08:00 weer met chapel dus misschien heb ik morgenavond een duidelijkere mening. Mr. Lakes stelde ons vanochtend in de chapel voor aan alle juniors en morgen aan alle seniors. Ik volgde Carter’s aardrijkskunde en geschiedenis les en het was heel interessant tijdens geschiedenis omdat ze het over de Tweede Wereldoorlog hadden. Daardoor merkte ik heel sterk dat wij veel meer details krijgen over die tijd en daar veel verder op ingaan. De meesten in die klas wisten niet eens wat antisemitisme is en ze wisten weinig over de holocaust en het is niet alsof het geen intelligente mensen zijn want dat zijn ze zeker wel. Dus het was zeker interessant om te zien hoe je vakken gefocust zijn op je eigen land en stad/dorp wat ik ook bij aardrijkskunde terugzag. Daarna gingen Pieter, Maurits en ik helpen bij de basketbal meiden door achter de tafel de tijd en score bij te houden. Daarna deden we dit ook bij een ijshockey tournament waar we merkten dat het bij basketbal veel gecompliceerder is vergeleken met ijshockey. Toen we terugkwamen zaten we in de slounge (student lounge) te wachten op Carter en de rest die ski training hadden. Morgen begin ik met mijn presentaties en ik zal morgen de foto’s van vandaag toevoegen want nou moet ik gaan slapen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade