Laatste twee dagen

3 maart 2020 - Oss, Nederland

Beetje laat maar hier nog een samenvatting van onze laatste ‘echte’ dag, op vrijdag gingen we ‘s ochtends gewoon naar school en voor de lunch werden we opgehaald door Carter’s oma die ons via de MacDonalds naar Halifax bracht. Daar gingen we nog een keer GoKarten en daarna glow in the dark minigolfen met de groep vrienden. ‘S avonds gingen we met die groep en de ouders en oma van Carter uiteten omdat z’n oma die dag jarig was. Dat was echt een hele leuke dag en de perfecte afsluiting van die geweldige week. De volgende ochtend moesten we helaas weer naar huis. De ouders en oma van Carter moesten ook weer naar huis dus moesten we Carter eerst afzetten bij z’n dorm. Daarna werd ik afgezet bij Maurits zijn gastgezin omdat ik anders veel te vroeg op het vliegveld zou zijn. Bij het afscheid nemen werd ik nogal verdrietig maar nu na vier dagen voel ik me gelukkig weer beter :) De terugreis ging weer super goed en weer bij de korte vlucht waren er te veel tickets verkocht en deze keer werd er 2400 dollar aangeboden om de vlucht de volgende ochtend te nemen. We hadden nogal de neiging om dat aan te nemen maar dat kon natuurlijk niet. Toen we aankwamen was ik heel blij om papa en mama te zien maar ik wilde tegelijkertijd heel raag terug naar Canada. In combinatie met de jetlag had ik de afgelopen paar dagen een dubbel gevoel en was ik nogal verdrietig maar nu gaat het weer goed en kijk ik terug op de mooie ervaring en herinnering.